13/12

Lucia idag, missade det totalt men de var ju tur.
För IB kines bögen var tydligen med i tåget och om ja ska va riktigt ärlig så hatar jag honom!
Jävla ididot, står och sjunger disney låtar som ekar över hela skolan. Idiot, fortsätt me det du gör. HAr du tur så kanske du bara får käften insparkad. AP JÄVEL!

Men iaf, dagen såg inte bra ut. Kom försent till skolan så får ja veta att vi inte hade nån svenska och inte heller någon juridik. Åh så bra, stressade bara halva morgonen, min nya plattång och locktång gick i sönder å så missa jag 2 bussar. Kan nog säga att jag va överlycklig, INTE!

usch usch, kom hem och spelade world of warcraft för å lugna ner mig.
spelade i 6 timmar så, varsågod och kalla mig nörd!
bättre än att hänga på lunar iaf hahahhahaha!

nej nu ska ja dra. HEJJ!

[Mikael Fagrell, föralltid ska jag vara din. Och föralltid ska du vara min] <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0