18/12 SKOLKONSERT!

Jajjemen, skolkonsert vare idag, eller ja de kanske heter lunchkonsert- Men skit samma!
Vakna upp & drog iväg till Psolariet för att få ljusbehandling, sminka mig fort som satan å sprang sen till skolan aula.
Repade från halv 10 till 11 ungefär, var peppad som fan men ändå nervös.
Första konserten gick ingen bra, Stina tappa axelbandet till gitarren och strax därefter tappade jag min ena trumpinne haha!
men de gick bra.
Andra konserten gick fan så mkt bättre plus att de var mer folk då :D

Å just det, jag HATAR Sara. HATAR HATAR HATAR.
Visst din röst är bra, men överröstar alla andra å du tror du är bättre än oss andra bara för att du har gått på sånglektioner. HAHA, vare så illa att du behövde ta lektioner i att hantera din röst?! Tydligen, vi andra är ju födda med den talangen haha. Eller ja kanske inte jag, men nog fan sjöng jag på konserten. Javisst, Black velvet - Jag och Carro :D
Å de andra låtarna satt ja bakom trummorna å rocka loss!!

Kan nog säga att ja är jävligt säker på trummor :P

Känner mig jävligt schleten just nu, ont i fötterna speciellt min stor tå ( Carro råka trampa på den med sina skor, så nu har ja en blå tånagel med en spricka i) Men inte första gången de har hänt innan gumman ;)


Men nu ska ja spela lite wow :P

Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0