7/12

Var ett tag sen jag skrev här så jag ska sammanfatta lite kort.

Jo, jag var iväg te sjukhuset en gång till på samma vecka. Fick ett prick test på ryggen ju som de sedan ytog bort på fredagen samma vecka!
Visade sig att jag inte tålde så mkt, så min läkare skickade en remiss till Psolariet.
Psolariet är alltså en behhandlingsenhetoch där får man Ljus & behandling.
Dvs säga att de som lider av eksem av alla sorter, psoriasis, beltros etc.
Med andra ord hudbesvär.

Så jag ska få sola där 2 dagar i veckan i 10 veckor :) Riktigt gött faktiskt, får stiga in i ett rum där man går in i ett solarium som man får stå i som omsluter en och har dörrar så man kan stänga helt. Där ska man stå helt naken och få UVB strålning/ljus en kort stund & sen ett liknande solarium fast med UVA strålning/ljus en lite längre stund oxå helt naken! Tiderna blir längre för varje gång. Så jag kommer bli JÄTTE BRUN!!! Plus att de är gratis för ja är under 20  =D

Iaf, så fyllde jag även 18 igår.
Det var roligt, fick inga presenter men de gör inte så mkt  =)
Inga som har pengar nu ju, haha!
Brukar få extra med presenter på julafton ist :P
Men ikväll blir jag firad iaf ;D
Är bjuden hem te farsan på tårta och middag :)
ÄLSKAR pappas mat :9 han har ju faktiskt jobbat som kock  ^__^
 
Och imorn blire partaj me syster yster!!!!
Blir å dricka & spela bowling på score :D
Beror jue på om jag får pengar av pappa i present =/ Annars får ja va hemma ...

Men men idag skulle jag vart på rättegång, måste gå på sånt.
Ingår i ämnet rättskunskap, vi ska titta på olika rättegångar för att se hur det går till..
Skulle vart där, missade förra gången och idag vare sista gången, bra gjort Roxana!!!
Glömde min plånbok i Mickes bil igår, å där ligger mitt busskort !
Skulle aldrig hinna te rättegången i tid om jag skulle gå te stan & ja hade inga pengar lösa hemma heller =/
Skitkul, JÄVLA KLADD, plus att ja missar min strål/ljusbehandling idag oxå, tror inte de gör så mkt. Började ju med den i tisdags!

Men men orkar inte sitta här mer!

Ha de gött haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0