26/11

Vart på sjukhuset idag...
Väckte min karl runt 7 å bad honom skjutsa mig, trött & sjuk som han var steg han upp å släppte va mig vi entrén.
Gick te receptionen å anmälde mig när kl var 8 , väntade på läkaren som kom rätt fort (en kvart tog de!)!
Läkarn kom å tittade på mig, frågade om ja hade en dietist å det har ja inte.. Frågade om ja tar tabletter för min allergi å nej de gör jag inte. Detta tyckte läkarn va konstigt, borde fått hjälp tidigare, men ursäkta att jag har stått på en väntelista i halva mitt liv, assholes.
Efter detta fick jag gå upp till labbet för att ta ett blodprov på om jag var allergisk mot latex (finns bl.a i kondomer, olika gummi å bla bla) man kan tydligen dö om man är riktigt allergisk =/ fan va rädd ja blev alltså.
Efter detta äventyret fick ja dra ner te hudmottagningen igen å fick ett ecutantest vilket är ett liknande lapptest som sätts på ryggen. De är som ett prick test på armen som man gör hos sjuksyster för att de som man är pollen allergiker eller djur allergiker & bla bla..
Så ett sådant har ja på ryggen, har 42 olika tester på ryggen varav en på armen, ska ha detta i två jävla dagar oxå..
Skojj skojj, får inte duscha eller tvätta mig på ryggen under den tiden :/ yummie!

Ska tebaka på fredag, så får vi se hur de ser ut ...

men men för övrigt så har dagin varit ganska bra.. jaa.

Nä ha de bra gött fölk..   TJingg!




                          i love you  i love you  i love you  i love you <33
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0