Baaap för all del !

Uh så göttde vore att byta klass, fyfan!
Går i samma klass med 2 personer från grundskolan, 10 personer från min klass i 9:an och nåra från 1:an!
Och de är så jäääävla tråkigt, vill byta klass..
För mkt skitsnack helt enkelt, men wtf, redan försent att byta klass.
Kommer ändå hoppa av, för ja trivs inte ett dugg...
Pallar inte med skolan alls nu,det enda ja skulle kunna gå på är musiken tror ja, är så underbart
att bara få driva me dem som man spelar med  =D
Åsså Juridiken skulle ja kunna gå på för där har ja Nathalie och Petra ! :)
Vill att Cina kommer tillbaka, så ja har nån rolig liten jävel att tjöta med.
INte för att de är fel på dem andra, men helt ärligt så är det för mkt Arena.
Ni som läser detta å vet vilka jag menar får gärna ta åt sig på sina sätt, men de är bara så jag tycker.
Men men men....

Har även fått tagit ur min piercing i naveln.
Har fått nån jävla lila böld, så ja gick till piercaren å kollade upp det. Tydligen så hade jag fått någon riktigt riktigt ovanlig infektion, kommer inte ihåg va den heter men iaf så förklarade han att när ja piercade mig för andra gången så hade ju jag ett stort ärr från min första piercing och då har denna infektionen gjort att det har bildats en massa ärr som ligger på varandra. mums mums så mysigt det lät..-
Men whatever, det förvånar mig faktiskt inte att jag fick denna riktigt ovanliga infektions böld saken...
Allt illa ska ju hända mig, jaja!

Kollade på Harry Potter 4 !
Älskling däckade efter halva så ja satte mig här ist.
Imorogn blire att åka till Kil och fixa en bil & senare ska vi hälsa på Camilla & Robin i Skattkärr ;D
Skojj skojj :D

Nä nu ska ja dra, ni som läser detta får ha en fortsatt trevlig afton eller natt... välj själva :P

Älskling - jag älskar dig <3


Hejj hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0