Morning Glory

Härliga jävla iskalla morgon. Vaknade upp å såg att de var 5,8 minus ute.
Mmh, va skönt..
Är så jävla skoltrött, och trött på alla falska människor.
Tack så mkt Cina för att du finns när ingen annan s.k "vän" gör det.
Jag nämner inga namn på dem som är falska, för er som läser detta så behöver inte ni alla ta åt er..
Tack för det du sa oxå, att man får vända sig te de få personer som inte är falska & du Cina är en av dem få
som man verkligen kan lita på <3

Men men nog pratat om det, idag är min och mickes halvårs dag :D
BLir inget jättefirande för vi båda är rå panka haha!
Men de finns ju alltid en bra film man kan se på & mysa :D
Ååh vad jag älskar dig min underbaraste underbara <3

Idag blire skolan iaf, usch å blääää!
vill inte, vill inte vill inteeeeeeee!
Men ja måste, så jag får närvaro & pengar... bahaa!
Hoppar av skolan om jag får jobba innan februari, för ja ORKAR INTE MER NU!!!!

Jaja, have a nice fucking day! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0