Sjuker!!!

Åh vad jag hatar att vara sjuk, men gött som fan att slippa skolan :P
Har försökt få tag på min läkare men han svarar inte, jävla ryss jävel!
Åååh va sur ja blir, min hals DÖDAR mig.
De töliga är att de inte går att fixa tid i receptionen om pratar me dem face to face.
Nää utan en ska ringa te receptionen trettio elva ggr innan dom  svarar å redan då har man vant
sig ve att man har skit ont.

Men men, ska träffa syster yster Tina idag, om jag mår bättre!
Ska kolla på lite kläder å dret   : )

Bio på lördag med DARLINGEN :D
Ååh vilken underbar karl ja har haha!

Men ha det bra gott folk, ska knarka halstabletter nu tror ja ;) allrighty then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0