Barnvakt!!

Blev inte som vi hade tänkt oss, älskling fick åka iväg själv me bilen & ja fick va akut barnvakt!
Gaah, varnar er för att vara barnvakt speciellt när ungarna blir runt 8 år. SÅ mycket skitsnack di kläcker ur sig fyfan!
Tror jag aldrig vart så grinig å trött på min lillasyster Azana, så jävla girig å envis fyfan!
Men min andra syster Anna är däremot raka motsatsen te Azana. Hon är så himla lugn, tjatar aldrig å lyssnar på vart enda ord man säger :) Duktig flicka det :) Men ja älskar dom båda två i vilket fall!!! Syskon-kärlek kallas de för haha :P

Iaf så åkte ja å systrarna ner te syrran Tina och hälsade på, där åt vi pizza, spelade nintendo wii och hoppade på studsmattan utanför huset :D Jäkla skönt väder va de oxå =) HELT OKEJ !
Sen kom pappa å hämtade oss, körde mig å Tina upp te mig på Krp. Hon var tvungen å låna våran tvättmaskin eftersom deras är trasig för femtioelfte gången, sicke dret.
Så vi körde 2 maskiner, drog upp å handla på konsum å slappa ve tv'n å kolla på erik o mackan - hela o rena :D SÅ himla kul...
Sen åkte hon hem te sig, å ja drog in te mamma och åt  varma mackor :D MUMS xD Love it <3<3

Nä nu ska ja dra å kolla på nån film tror ja :P


hej mä er, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0