Döden i hälarna?

Ja de kan man nog säga, kom nyss hem från mamma!
Hon ville prata med mig om ngt viktigt å jag kände på mig att de inte var ngt bra!!!

Farmor hade ringt pappa förut när han hälsade på mamma en sväng...
Farmor sa att de går en epedimi av magsjuka i Iran.
Hon sa att hon & min faster har magsjuka men att farfar däremot är svårt sjuk :'(
Farfar har dubbelsidig lunginflamation å jag tror inte han kommer klara detta!
Han har vart svårt sjuk i säkert 10 år och än så länge har han varit stark nog att lura döden...
Men som sagt så har han haft döden i hälarna ett bra tag nu, förra året t.ex så hade han vattenkoppor.
Ja jag vet att de är ovanligt att få vattenkoppor när man är 91 år gammal, men han hade inte vattenkoppor när han var liten och oftast brukar man få hjärnhinne-inflamation när man blir äldre men han slapp det iaf som tur var, men han fick vattenkoppor som sagt i äldre dagar.
Han överlevde detta men är som sagt sjuk nu igen, vill så jävla gärna se honom men jag vill minnas honom som den har var när jag såg honom sist, frisk och glad :D
Har inte träffat farfar sen jag var 6 - 7 år, är lite dyrt att åka ner till Iran å sen så vill ja inte bära slöja som de är lag på där nere..

Hoppas att du blir frisk farfar, om du ändå visste hur mkt jag älskar & saknar dig <3


(Om ni undrar hur jag vet så mkt så jobbar farsan på sjukhuset & även min faster!)


Nä nu pallar ja inte att tänka på detta någe mer. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0