.....

Helt sjuk dag alltså!
ja kom te skolan & fick veta att jag fick G+ / VG - på naturprovet som jag inte ens hade pluggat på ;D
G = 26 & VG = 40 och jag fick 30,5 haha inte dåligt det.
Sedan fick jag veta vad jag fick i internationell ekonomi som jag heller inte hade pluggat på xD fick ett starkt G hahah! Helt sjukt!

Efter skolan kom jag hem & skulle betala in balen över internet.
Då kunde jag tydligen inte betala via Bg (bankgiro) så jag fick krångla å betala genom älsklingens konto.
Jävlar vilket krångel & sedan dess har jag vart lite smått irriterad...
Helt sjukt hur en bra dag kan bli så jävla dålig :S

men men alla är vi väl inte perfekta ;9

Köpte sol brillor med anna  idag :D
Hon köpte ett par dret snygga :D men ja passa inte i dom så jag gick te glitter där de hade svin grymma sol brillor för 40 spänn styck så ja passa på att köpa 2 st :D Blev ett par Rosa och ett par svarta =]
Är väldigt nöjd med dem xD
Fick även 2 sånna hära, va fan heter det... typ "tyg påse" fast i siden som man lägger solbrillorna i :D Aah ni fattar nog vad jag menar :P
Skiiit bra med sånt, spec utan kostnad. Är otroligt duktig på att ha sönder solbrillor är de ligger i väskan :P

nej nu ska ja göra iordning mig för sängen. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0