Frisk?

Mjaa börjar bli bättre nu men nog långt ifrån frisk!
Orkade iaf gå på 2 lektioner idag & var även iväg o kollade om ja fick jobb på ett ställe, tyvärr så behövde dom ingen personal nu, men dom sparar en plats åt mig te sommarn, å de är ju rätt bra de iaf!

Snackade me ett gammalt ex som har spridit rykten om mig som ABSOLUT INTE är sanna!!!
Han blev nog lite rädd för mig, för ingen å då menar jag INGEN vill ha mig som ovänn!
Han bad om förlåtelse o visste inte vad han tänkte på o tyckte de va häftigt att säga en sådan sak.
De kan ja tala om för er att de är det INTE! Förr eller senare får man ju veta va folk säger om en å de han sa vill jag inte nämna här men de är iaf jäääävligt onödigt kan ja lova, han kommer nog få leva med stämpeln i pannan om att han är en jävla tönt!

De trodde ja verkligen inte om dig din jävla nolla, men du kan ju dra åt helvete!
För DIG känner inte jag längre iaf!!!

Nej nu ska ja slappa lite ve tv'n å kanske laga mat. Om ja orkar haha :P Sjukling jöööh!


Nä men ha de bra folk! =)

Kommentarer
Postat av: Zandrea

usch då, att sprida rykten är väl inte helt moget!
Hoppas du får en fin helg :)

KRAM

2008-04-04 @ 16:14:01
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Zandrea

Kan skriva till dig när utlottningen börjar :D KRAM

2008-04-06 @ 18:34:37
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0