Lördag & Söndag!

Lördag:
Gick upp runt 12 tiden, skulle egentligen iväg & bytt däck på bilen men ingen av oss orkade haha :D
Så vi blev sittnas hemma & glodde på alla möjliga filmer, syrran ringde även o frågade om ja ville med ut. 
Men tyvärr så hade ja inte så mkt pengar, är tvungen & spara de sista jag har till viktigare saker än & supa!
Valde istället att sitta hemma å nörda mig me WoW och glo på ring 1 och ring basudei som är de japanska versionerna av ring 1 och ring the beginning :) helt okej film!
Ringde sen te syrran & bad henne komma hit & sova här efter supandet så hon slipper sova själv hemma
och dels slippa gå genom skogen för att komma hem, så läskigt !!!!
               
Så jag satt vaken & väntade på henne, och under tiden så kolla ja å micke på ngn skräck film om bulldogsmyror som tog död på fölk, skiit äcklig :S älsklingen somna i början av filmen, men jag satt klar vaken å glodde på dessa äckliga myror, vart extra äcklad eftersom vi har haft myror här hemma, jag bor ju nära skogen hehe så de är rätt vanligt att man får myror in i lägenheten :P Bara att döda dem xD
               
Till sist kom syrran hit, inte så full som ja trodde faktiskt :P
Satt uppe å stre om allt möjligt :P Självklart var ju Henka här över helgen så vi strir rätt bra ihop alla 3 haha
Klockan blev halv 5 & Henka somna, och runt kvart i 5 somna syrran å ja va la uppe te kl 6 och kolla på 
"Judge Judy" Älskar de programmet :D Har inte sett de sen ja va i USA när ja gick i 8:an eller 9:an haha :D


Idag:
Vaknade kvart över nio och var rätt pigg haha, hade ju knappt sovit i 3 timmar :P
Gick upp och duschade, sedan kom Robin & Camilla och hämtade deras sista grejer :)
De har nämligen flyttat nu, å de känns tomt kan ja lova er, är inte samma sak att vakna upp o gå ut o röka           själv :( brukade ju alltid ta en morgon cigg med Camilla ju hehe :P
          
Lite senare vaknade syrran & vart nog lite bakis hehe :P
Vi gjorde oss iordning och fick skjuts ner te rud, hämtade lite grejer hos syrrans mamma & fick därefter           skjuts te Bergvik där vi kolla på lite kläder & såntdär :) Åt även på MAX, gosh så gött de är där, delifresh kycklingmål ska de vara utan tomat :P älskar dressingen de har i den :9 MUMMA!!!
Mötte sedan syrran karl & håkan, sen kom även Hannah ;P bakfull hon oxå haha!!
          
Lallade lite runt på Bergvik, köpte underkläder & födelsedags kort te Hampus som fyller år på torsdag :D 
Vi bestämde oss för att åka hem så Håkan skjutsade oss in te stan där jag sedan tog bussen hem :P

          
Mår fortfarande lite dåligt, är inte helt frisk än, vill ju träna denna veckan, men vi får väl se hur det blir.
Jag tränar ALDRIG mer igen när ja känner mig dålig, fy fan altså! Livsfarligt ju :S
Blir ju bara sämre nu när de är en massa pollen som blommar ut nu. 
Jag är ju extremt pollen allergiker så våren/hösten är inte så rolig för mig direkt, kliar i halsen så ja får stora utslag, svider i ögonen å är dålig helt enkelt. Usch usch!

Jaja nu vet ni hur min helg har vart, har eran vart bra? de hoppas jag iaf!

Hej mä er :)

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Design utlottning idag :) Är du fif intresserad så skriv!

2008-04-08 @ 14:51:39
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0