Orkaaa!!!

Vaknade upp imorse å gick te köket för å dricka vatten när ja ser årets fetaste humla.
Gaaah! Vettofaan hur den har kommit in men varken jag eller micke hittade den när vi hade tänkt att ta livet av den haha! Usch äckliga varelser!!

Orkar ingenting idag, orkar egentligen inte träna & måste vara hemma & grejja me viktiga saker men.. har man lovat så har man! Lika bra å tappa lite fett ;)
Mår inte psykist bra, så ja är inte så social av mig! Men töligt för er xD
Var iväg te infinity igår me carro!!! Hon skulle byta piercing i läppen :D Blev en såndär häst-sko :) Jätte fint !!!!
Passade även på att prata med tatueraren Sid Siamese´, min tatuering skulle gå på 3000 å de är det faktiskt värt.. Han är ju svin bra :D

Nej nu sk aja dra mig iväg te bilden . hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0