Sjuker? | Helgen

Tror jag börjar bli sjuk igen, inge kul ska ni veta.
vart iväg & tränade igår, sofie o jag gick på aerobics passet :D SKIT KUL :D


Ja i fredags vart de ju poker såklart :P vann ittna men de va skoj ändå ;)
Å i lördags vart vi te score & firade Hannah som fyllde 18 :D :D
Satt på score tills dom stängde, spelade bowling & söp som svin hahaha!
Efter score så drog vi in på arena, vill ju egentligen inte dit men är man full så är man ;P
Var inne på arena i 1 timma & sen stog vi i kön en halvtimma, vart ju kul, inte!!!!

har ännu en anledning te att ja inte går ut så ofta.. FOLK HÄLLER ÖL ÖVER MIG!!!
utan anledning oxå, ska fan slå av benen på dig jävla kärring!!! vet inte vem du var, men ÖL ska DRICKAS inte hällas på folk. Fitt jävel, de kallar jag för alkohol missbruk!! haha

Bilder från lördan kommer så småningom på bdb :P check it out then!

Blir å göra sig iordning snart, se om ja orkar pallra mig iväg te skolan.. dryygt!



OVER AND OUT!!


Kommentarer
Postat av: Zandrea

Som ny kostade den 3000 :) Så omkring, 1800-2000 ? den är hel och ren :) Det är storlek S på den. Sugen? =) KRAM

2008-04-01 @ 20:06:10
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0