Sola i Karlstad!

Ja så heter det ja :)
Riktigt fint väder idag :D dock äre mycket pollen ute så de är lite jobbigt att andas hehe!

Ska bli gött å ta studenten snart :D
De ja kommer sakna mest under skoltiden är musiken!!!!
De är nog de enda som får mig att gå te skolan, träffa fölket varje måndag & lira en timma eller två :D
HELT PERFA!!!

Hade omprov idag, så ja passa på att prata med Benkt, vi har tyvärr ingen studiedag nästa ondag :( Faaan, de hade vi förra året vetja..
Men skit samma, vi slutar ju 1 på onsdagar så jag grinar inte.

Hoppas iaf att dessa taskiga kommentarerna kommer försvinna nu..
Känns så jävla onödigt, å en grej vill jag att du ska veta & du vet vem du är.
Inget illa menat nu men bara för att min syrra tina skaffar sig en hund å din kompis redan har 2 st chihuaher ( lr hur de nu stavas ) Så behöver de inte betyda att hon härmar din kompis, jag har oxå haft hund å inte härmade jag henne iaf. Hur skulle de vara om alla härmade alla bara för att man skaffade en hund? Det funugerar inte på de sättet, hon visste inte ens om det... Så jag tycker vi lägger ner detta nu, för jag vill inte ha några ovänner te läsare :)

Men men, ska bli gött me helg snart :D Tapetsera om ena rummet, spela poker & kanske till o med dra te i2 för de är marten te helga :P Eller är ja lite för gammal för de tro ;9 hehe vi får la se!


Ha en bra dag gött fölk :)

Kommentarer
Postat av: sofie

FAN VA GÖTT DE VA OCH TRÄNA IGÅR DÅ SNUTTAN!! älskar dig min frikadell

2008-04-23 @ 17:32:01
URL: http://sofiehurtig.blogg.se
Postat av: :)

vad kostar det där du tränar och vart är det?om du tränar på sats så behöver du inte säga vad det kostar för ja vet att det är dyrt skulle köpa där dom är skit a bra där men ja :(

2008-04-23 @ 19:06:35
Postat av: Roxana!

Ja det beror på faktiskt, för ett års-kort kostar det 238 kr i månaden men första månaden betalar du även för årsavgiften på 100 kr.
och då får du träna i gymmet och på olika pass & jympa :)
Sen finns det månadskort som kostar 300 kr tror jag.
Du kan ju kolla in hemsidan: www.friskisochsvettis.se
De ligger på lamberget, brevid byggmax typ :D

2008-04-23 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0