Varmt eller?

Ah inte lite heller, känner att sommaren är på gång :D

Efter skolan drog ja te syrran som hade musik med PASI :P Kul å se honom, tydligen så jobbar han på SÄG oxå =)
Lirade lite piano, bas & trummor med dem i en kvart :D Fan va ja ägde ;9
Vi spela "my heart will go on" Rock versionen haha den som vi kanske ska köra på konserten xD
Syrran sjöng :P lät rätt bra faktiskt :D

Sedan drog vi te torget, satte oss vid sten bänken utanför Bergqvist å vänta på Andreas :) Gött me lite sol oxå :P
Lite för varmt blev de nog oxå, hade bara svarta kläder på mig, smart ja!!!
Träffade en gammal lärare, sen mamma & brorsan som nyss kommit från Åmofors, dom hade kollat in gymnasiet där å brorsan kanske ska börja där og :D
Efter det lilla mötet skulle vi te pressbyrån men stötte på Laboll & hans brud som vi inte sett på år & dar haha :P Kände inte igen mig som vanligt haha.
Sen knalla vi iväg & där mötte vi syrrans karl Emil & en jobbar kompis te honom & till sist tog vi bussen hem  hahah!!

När vi väl satt på bussen kom de en jävla massa folk som skulle på, äckligt som fan när alla trängdes, svett & äckel.
Å äntligen är ja hemma :D

Blir å äta ngt & sen dra te syrran & träna på friskis :D
Ska bli gött :D

Kom på att vi ska te Oslo me klassen den 15/5 å just de datumet är min & älsklings årsdag så de blir å fira årsdagen den 14/5 ist för då är jag ledig :D GÖTT GÖTT GÖTT :D
Nått som oxå är gött är att ja får pengar imorn & att de BARA är 50 dagar kvart te studenten eller äre 49 ?!?! :P
Skitsamma  GÖTT iaf :D

Men nu ska ja ta å få i mig lite mat :)

Uppdaterar säkert senare :D Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0