Yuckie!!

Kom hem sent igår från träningen hehe så hann aldrig uppdatera ;P
Åt iaf taco buffé på bluemoon, galet gött :D
Drog sedan te syrran & emil, bytte om å sen gick vi iväg te friskis o träna :D


Idag blire slappa på högsta grad å tänka över lite.
Är rätt trött på att ja ska rätta mig efter andra och att vissa person styr mig.

MEN, de ska ni veta att ingen bestämmer vem ja får umgås med eller inte, vad gör jag och inte gör!!
Ni idioter kan dra käpprätt åt helvete!
För NU är jag trött på detta!!!


Tack älskling för att du finns vid min sida & tack tina för att du har funnits i alla år som min bästa vän & syrra <3<3

Hoppas de blir film sen :D har ju 4 filmer och välja mellan xD

Nej nu ska ja göra annat. hej mä er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0