12/2

Säger bara en sak. Stockholm SUGER!
Fan, alltså. Vart så jävla taggad å när man väl vart i sthlm i bara 3 timmar så insåg jag att sthlm sög.
Alltså vi hittade en judisk kyrkogård mitt i ett bostads område. ÄCKLIGT!
Åsså en massa konstiga människor i tunnelbanan.
De va ju inte så svårt å hitta men fan så hann vi inte att shoppa.
Tog typ sammanlagt en timma för mig & carro att komma från där vi sov till "stan" typ.
Fanns ju gallerior över allt men när ja menar stan så menar jag där ALLT var.
Så igår va de bara seg & slapp och idag var vi te fryshuset å kikade i typ en halvtimma / 45 min.
Värt eller? NEJJE!
Sprang runt på "stan" sen och köpte mig en halsduk, dret fin på indiska :) nöjd va ja iaf!
Töligt att ja inte hade med så mkt pengar, kunde ju shoppat lite men, skit samma. Ska aldrig mer till sthlm, never ever!
Å folket är så otrevliga, fan de behöver ju en tolk för oss värmlänningar. Di fattar ittna!
Inte ett skit!!
Å puckon. De va iaf skönt o komma hem. Otroligt skönt :) Träffa älski pälski :D  <3
Men tågresorna var rooliga iaf, carro grina ju hela tågresan hem haha. faan stina :P
TA KATTEN SA JAG ! jhahahah lol !

Aja, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0