27/2

Gick upp 7 imorse, trött som aldrig förr hehe!
Mamma ringde och fråga om ja kunde färga håret på henne vilket jag givetvis gjorde.
Satt ute me mamma & tog en cigg eller två & då ringer sofie & ville att vi skulle te bergvik å så.
Så jag gjorde mig iordning, gick te kyrkan & tog bussen därifrån (går mkt snabbare) å va nere hos sofie 20 min senare.
Var riktigt roligt att träffa henne & även hennes syster som ja inte heller sett på år och dar känns de som :D <3
Fick en  rundtur i hennes lägenhet og, den va skit fin :D
men iaf, så tog vi bussen te stan, lämna carolas packning på tågstation & gick mot bussen. Vi åkte te Rusta ist för Bergvik hehe, Carola hittade en resväska jävligt billigt & snygg var den.
Så kom en kärring och tog dom andra två som va kvar, Sofie ville ju ha en oxå... & jag med faktiskt, jävligt läcker va den.
Men, vi åkte tbx te stan, åt på Mc'an & följde Carola till tåget :)
Satt å vänta på tåget på stationen, då kom en fylle gubbe & säkert påverkad av annat, å kommenterade vartenda ord ja sa när ja prata i telefon. Hade sån jävla lust & be honom dra åt helvete. Jävla äckel..
Efter att Carola gick på tåget så drog jag & Sofie på stan en stund & drog sedan hem te henne.

Vi har bestämt oss för att träna på friskis&svettis, tror vi iaf hehe.
Ska dit imorgon och kolla lite vart de ligger & så.

Men men, nu blire guitar hero.
 
OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: sofie

miiihi. I LOVE U SOOOOOOO MUCH!!!!

2008-02-29 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0