6/2

Har varit jääävligt lat, inte skrivit här på 100 år lr nå.

men men firade min syster idag, hon fyllde 8 år igår =)

ska te sthlm på måndag å va där tills tisdag :D ska bli så gött å komma i från denna hålan :D
Åker dit med min bästa Carro Cortinovis <3 och musik gänget ;)
synn att vi inte fick tag på biljetterna till alter bridge som spelar i frys-huset i sthlm på måndag. fuck fuck fuck!
Men ja å carro får sitta hos hennes kusse och käka pizza :D :D Heaheahea <3

Har fullt upp nu känns det som och mina pengar bara flyger iväg.
Ska te sthlm & filipstad på 18 års middag, ska te gbg med tjejorna & oslo me klassen och E3B!!
Fatta va pengar som kommer att slösas. OMG!
Men de är fan värt det. Å sen har vi ju balen oxå, kostar 600 spänn plus att vi får snuskig mat =|
Läs ordentligt: Vi får Oxfilé med grönsaks patté = SNUSK! blääää =S
Vi får cheesecake med lakrits sås och Yello med rom-sås tydligen.
VA ÄCKLIGT å de ska vi betala för. Never in my life, å ja har inte köpt en klänning än heller, panik panik panik!!

Aja de styrs väl...

Näe nu får min karl komma hem tycker jag. Klockan är ju fan 9. Han sluta för 4 timmar sen..
Men så är de när man är chef :D min duktiga älskling <3<3 love love !!

Vänner kommer och går, det märker man nu iaf.
För vissa var man värd guld, men när de finner nya vänner så är man inte värd 5 öre ens. Tack för den era fuck face..

Nä man får tacka för de få man har <3

Anna kom hem idag förresten från Spanien, hon har tatuera sig på ljumsken typ :D
en mörk röd fjäril med svarta konturer och skuggor. OTROLIGT FINT :D


Aja.. hörs hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0