brännskadad?

Ja det kan man nog säga att jag är.
Var ju & träna igår me syrran, brände runt 300 kalorier när vi gick 50 min på rullbanden
varav att vi sprang rätt mkt :P
Sen hade vi bokat solning och självklart bränner vi oss =/
Vi båda sänkte ned den översta "dörren" jävligt långt ner så ja brände min på insidan av låren och syrran brände sig på röven hahah.

Lite konstigt det, för jag tåler ju att sola varmt me tanke på att jag redan är jävligt brun å solar regelbundet annars.
Men nu hade jag ju iofs inte solat på 2 månader så hehe..
Får la skylla mig själv litta, men ja blev brun iaf haha!

Efter detta gick vi hem te syrran & emil, där vi blev bemötta av emil & bella (deras hund).
En sån underbart go hund, tog upp na i famnen å hon börja direkt å pussa mig i hela ansiktet :D Sån söt hund, de är en ren rasig collie, ljusbrun & vit, en lite mörkare rand på ruggen och en vit fläck mitt på huvudet :D så sööööööt!
blir ju fan helt kär, vill oxå ha en hund, men de får bli lite senare i livet haha!


Men idag kommer det 3 små påskgubbar hit och ska tigga godis :P
Mickes systersbarn kommer hit hehe, så kul så :D

LÄÄÄÄNGTAR tills imorgon!!

Kommentarer
Postat av: moget

snacka om att härma min kompis och hennes kille med att skaffa hund tina hon skaffa hund för min kompis har och hennes kille herregud vad omoget dom skaffa 2 st hundar för 1 årsen moget alltså !!!!!!!!!! sen du vet man inte ska träna varje dag va?inte bra för hjärtat sen sola ska man inte heller göra varje dag huden torkar ut idiot

2008-03-22 @ 23:25:46
Postat av: moget

sen vet du att man inte ska lämna hundar ensamna en hel dag som din kompis tina gör sen att hunden ska helst inte vara ensam!!!!! alltid bra att ha 2 st så slipper den känna sig ensam jävla töntar hundar ska ut minst 4-5 gånger per dag rastas i 20 min 1 timme varje dag annars djurplågeri.. aldrig lämnas över 2 timmar eftersom dom ska ut ofta herregud

2008-03-22 @ 23:29:58
Postat av: Roxana

Ja men va roligt att du snackar om en viss madeleine johansson. Och om jag inte misstar mig så är det nog du själv.
En sak ska du ha klart för dig, BRY DIG INTE!
Jag skiter fullständigt i va du tycker å bla bla!!
Inte mina bekymmer.
Jag solar hur mkt jag vill & jag tränar hur mkt jag vill. Å jag vet nog bättre än dig om vad som är bäst för mig!

2008-03-23 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0