Guldhamster-råtta?

Ja idag har ja allt vart sjuker, var nog för att ja la mig i sängen me blött hår kl 03.00 på möran =/
Får la skylla mig själv litta hehe.

Färgade nämligen håret igår, skulle ha rött underhår, så ja köpte blonderingsfärg först & självklart glömmer jag att hälla i blonderings pulvret så mitt hår ser rätt roligt ut, skit ljus i hårbottnen bara.
Men ja kleta lika fan in den röda färgen å resultatet blev nada..
Ser ut som en guldhamster-råtta här å där haha !!
Jävla färg, blir å dra te frissan när pengarna klirrar in på kontot. Dret färg i butiken ju!

Har i stort sett vart hemma hela dagen, älsklingen stanna hemma från jobbet.
Han hade feber & kunde knappt anda eller prata, stackarn <3

Nej nu blir de nog att lägga sig, ha de gött ni där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0