Mörrn mörrn gött fölk.

Har vart vaken ett tag nu men känner att ja vill sova vidare, men icke!
Hjärnan är fan inställd på att jag ska sova 8 timmar, och ärligt, nästan varje morgon vaknar jag efter 8 timmars sömn, helst insane!

Men men idag blir det & färga håret på mamma iaf, sen MÅSTE jag plugga rövhölet av mig. Har nämligen prov i civilrätt imorgon. BAJS BAJS BAJS!
Ska även träna med Sofie, blir nog lugnt!
orkar inte med ngt pass eftersom jag känner mig dålig.
Blir å gå på rullbanden haha!

Fint väder idag oxå för en gångs skull, kan inte snön  bara försvinna, vansish, be gone typ!!!!!
Jävla dret snö, de ska va sol & våååååååår ffs.

Tränade ju igår me syrran, skrev de i förra inlägget :P
Har ingen som helst träningsvärk alls typ, kan bero på att vi stretcha (lr hur d stavas) rätt mycket!
Tränade ju som sagt i 3 timmar nästan :D

Nä nu ska jag gå te mammsi, är bjuden på kaffe. SÅ GOTT!

Hej med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0