Ny design! / Poker / Balen!!!!

Jajemen, hoppas ni gillar designen lika bra som jag ;D
Fick lite hjälp av Sofie & nån mer hehe Tack så mkt!!!!

Ska nog försöka fixa en annan bakgrund som passar lite bättre med headern, eller ja vet inte.
Fan nu blir ja osäker :P


Spelade poker igår, hade dock inte ledningen denna gången.
Fick ju gå all in 3 ggr :P vann de första gången & andra . men inte tredje :P
Så jag & håkan åkte ut först, sen emil & till sist min darling.
Kvar på bordet fanns syrran & henke..
fan så drygt de va :P haha ingen av dom ville ge upp. men efter en timmes spelande så
delade dom på pengarna :) 300kr var.
Dom visade de sista korten & henke skulle vunnit heheh :P

De va riktigt roligt :D


Får PANIK PANIK PANIK.
Balen å hela dreten, nu har vi iaf fått ordning på klänningen så den ska sys in & upp iaf!
Nu är de bara skor som fattas, gaaah, finns ju fan inga snygga skor, & ja vill inte ha nån hög klack å tippa runt i en hel kväll, å full kommer jag vara! blir ju skandal, lär ju flappa i mig rejält överallt & snubla på klänninga, hahahah!
ojojoj..

Ja men de ordnar nog sig.

Höres...

Kommentarer
Postat av: Emma

Designen är fin! :)

2008-04-06 @ 22:21:51
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0