Onöödigt!

Åkte in te stan mä morsan runt 9 ho skulle klippa sig, blev as grymt :D
Drog på stan en stund,mamma okte hem & jag gick te skolan för å ha samtal.
Samtalet tog 5 min.... värt? NEEEJ!
Vänta på syrran sen & drog te BK och åt en burgare mä syrran, åsa & gänget! hehe skojvare iaf!
Gick tbx te skolan, pluggade & hade prov & gick efter 10 min .
Så himlans onödigt, fyfan!

Provet va på typ 7 frågor och är _JÄVLIGT_  litet mä tanke på att Maggans prov brukar vara på minst 15 frågor.
Svara på alla utom en & sen drog typ alla samtidigt. USCH!

Så nu är ja hemma, mötte sofie på stan en sväng & åkte buss hem.

Blir la å träna sen med syrran & sola :D Hon bjuder på solninga <3

Poker kväll på lördag oxå, rockar fett :D Gud så kul de kommer bli.
Hoppas ja vinner, fast de kommer ju aldrig hända.

Men skit samma för nu mina vänner äre LOV!!! ffs..

ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0