Poker!

Aah pokern va jävligt rolig igår, hade ledningen ett bra tag var den tredje som åkte ut hehe fasiken,
Ville väldigt gärna vinna potten men icke haha!
Roligt ändå :D

Var på påskmiddag idag, jävligt gött.
Lite töligt att jag mår dåligt bara, hostade som fan igår natt!!!

En sak te!!

Du din jävel ska inte klanka ner syrran min. _ALLA_ har rätt te å skaffa hund!
och DU ska inte säga åt mej vad som är bra och inte för ja vet precis va ja tåler.
Blir så jävla trött på idioter som tror dom vet så mkt om ngn annan å sen klankar ner en så jävla mkt.
JAG bestämmer hur mkt jag solar & de är inge farligt för mig eftersom jag har en hudsjukdom som kräver mycket sol för att ja inte ska få utslag och JAG trännar hur mkt jag vill för jag vet vad jag tål.
Och man skadar bara hjärtat om man tränar när man är sjuk.

Så KÖR UPP TUNGAN I RAVA Å HÖLL KÄFT SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0