Usch!

Känner mig dåligare och dåligare för varje dag som går nu..
Börjar få sämre syn oxå, tar typ 2 till 3 timmar för mig att få "normal" syn efter att jag vaknat!

ska ner te syrran senare idag :)
Ska kika lite på stan och MÅSTE verkligen hitta ett par skor te balen =/ jobbigt!
Ska nog träna sen oxå, får se om ja orkar.. blir nog rullbanden igen :P hahah fast inte baklänges denna gång hahah!
Förra veckan sprang jag baklänges på rullbanden, shit alltså, ja höll på å dra i mig ordentligt där haha!

Igår btw va vi iväg te rud me bella :D
Hälsa på tinette & danne och åt världens å då menar jag världens goaste pannkaker. åååh :P

Nä nu blir de frukost elr ngt..

Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0