Work it, work work it!

Jaja, kom hem för typ 1 timma sen :)
Vart iväg och tränat med syrran :D
Skit roligt va de faktiskt, hon vill gärna bli med fler ggr och kanske till o med skaffar medlemskort där ^^
iiih så kul det kommer bli :)

De som är så bra med syrran är att hon verkligen vill att jag ska dels gå ner i vikt och dels få ett bättre självförtroende :)
åh vad ja älskar henne <3

hon peppa mig som bara den idag när vi sprang 40 min på rullbanden.
hon ville verkligen att ja ska träna fastän hon va trött själv så peppa hon mig och sprang med :)
Vi vilade några sekunder då och då eftersom jag har astma.
Vill inte kollapsa där lixom haha, vilken skräll de skulle bli.
sen sprang vi bra mycket & gick då och då :)

tack för att du bryr dig, du är en riktig syster <3

nä nu ska ja in i duschen, den har vart upptagen ett bra tag nu  och ja känner mig ÄCKLIG!  HAHA.

nä ha de bra gött fölk :)

Micke - ja älskar dig, min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0