9 års kalas :D!

Jaa Grattis Alexander, 9 år idag :D
Åkte te älskis syster i forshaga & firade hennes son som fyller 9 idag :D
Han fick små leksaks gubbar av oss, Gormitis eller va dom heter :P Som tydligen har superkrafter ;)
Så vi fikade lite, tog kort & hoppade studsmatta. HAHAHA! Tror ja börjar bli för gammal för sådant.
Sen lovade jag ungarna att vi skulle busa, å de hade dom självklart inte glömt!!!
Så där låg jag på backen, skrattandes :P

Alexander kittla mig under fötterna & Hampus stod på min mage & felix vet ja inte vart han tog vägen hehe :P
Så ja, jag känner mig lite mörbultad haha!
Tur att en själv inte ska ha några ungar :P Räcker me katten & ödlan vi har här hemma!

Och om man nu blir sugen på att skaffa barn så äre bara å hälsa på dem i forshaga så tröttnar man på själva tanken av att skaffa barn efter en halvtimma med dom ill-battingarna!!! :)

nej nu ska ja spela lite, duscha & lägga mig tror jag!
ska stänga av mobilen numera när ja är i skolan & borta!!!
känner inte för att stri me någon längre.. gött å slippa höra tjutet från mobilen ett tag..
inget illa menat mot er som ringer, men ja får såna perioder iblann!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0