=/

Trött, trött & TRÖTT!!

Vaknade runt 7 imorse av att Micke skulle upp & jobba..
Å när han går så ska han självklart dra igen dörrn så hårt de går..
Inte med meningen, blir så lätt korsdrag här inne, men tur så somnade jag om.. vilket jag aldrig brukar lyckas med annars :S

Så jag vaknade runt halv 10 av att Anna skickat sms HAHA! Fick världens panik och trodde att vi redan hade börjat hahaha xD Smart jag !

Nu blire å fixa frillen, dra på sig lite klär & sen dra te skolan!
Ska träna sen :D Fått ett program som jag ska köra nu ett tag, tack Anna :D

over and out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bor på kronoparken va?det var en flicka som blivit våldtagen läs mer på www.nwt.se . HEMSKT :(



2008-05-08 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0