SOMMAR :D

Japp, sommar är de fan :D
Skit gött väder !!

Drog te skolan imorse, hade en lektion bara. Sen drog ja å Anna till pråmen med en pizza som vi delade på :D
Rå hett vart det i sola, men en ska inte klaga för fy fan va gött de är nu :9

Efter skolan & snacket ang omprov & dret så mötte jag Carro & Milla :) Vi drog runt på stan & sedan kom Carro's moster Théa å hängde med en sväng, vi satte oss ve pråmen & drack machiato (kallt kaffe typ) och där såg vi Stina & Gabby som joina oss på gräsmattan  :D
Klockan gick & Carro c/o åkte hem & jag stanna kvar med Stina & gänget :) Sedan åkte jag hem & fick besök av mamma som nyss gick hemåt :)

Nu ska jag laga mat, mina extremt goda köttfärs biffar :D NamNamn <3

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0