TACK!

Vill bara tacka alla som ställt upp för mig, syrran & älsklingen!
Ni är nog dom ända som bryr er, fast på olika sätt <3

Jag är så trött på att vara en "reserv", en andra hands kompis, inte en riktig vän..
Ni väljer att dissa mig för att hänga runt med ngn annan som ni i stort sett är med varenda dag.
Själv sitter jag oftast hemma, är me killen eller är med syrran!
Jo jag vet, no lifer, men de är sån jag är.. jag har alltid blivit behandlad som en reserv kompis när andra sviker er.
Jag har alltid låtit folk bestämma över mig, men nu äre nog! Jag gör som jag vill å duger inte det för er så fuck off helt enkelt. tråkigt för er!

idag blir de ingen träningen för mig iaf, ska te Kerstin å sy de sista på bal klänningen!
så imorgon blir de nog träning med mamma iaf =)
Kommer bli dåligt me träning nu, så mkt i skolan som m_MÅSTE_ bli klart!!


Nej nu blir de annat, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0