Valborg!

Oj oj oj vilken kväll de blev.

Det började med att jag & carro shoppade loss på stan, drog hem te mig & färgade hennes hår :) Blev superfint :D
Sedan kom min älskling som hade med sig Lelle & Plutten :)
Efter ett par timmar så kom även Henka & Björn som skulle köra oss ned.
Så vi åkte te skattkärr, lämnade carro som skulle hämta johan & sen åkte vi :)
Johan & Carro skulle egentligen inte följt med för dom skulle te Sthlm idag men dom kom med ändå!
Så vi åkte ner te Lelle & company :) Drog på en massa musik & drack :P
Jag blev stånas i köket & laga lite mat te de hungriga matvraken haha!
men jag hann ikapp dem ma & dricka xD
Runt 22.00 drog vi ut & hade våran egen lilla Maj - Brasa HAHAH!
Ingen frös iaf kan ja lova & inget mer nämner jag om detta :P

Runt 23.00 åkte Carro & Johan hem, medans vi satt kvar i en timma till eller så !
Sen kom Björn tbx & körde hem oss runt 01.00 :)
Var jävligt gött å lägge sig ner & söve :D


Idag vaknad jag runt 11.00 tiden & kollade på madicken på tv 4 :P
Gick upp runt 13.00, drog på mig kläder & sen hämtade Björn oss & körde ner oss te Lelle där Björns bil stod.
Björn va ju fylle chaffis så han hade vår bil :P så vi fick åka dit å hämta bilen & byta bil och krångla :P
Till sist kom vi därifrån, åkte te Mc Donken & köpte mat !! Gaaah, så gött de va!!!!

nej nu blir de duschen :P Luktar fan eld & äckel sen igår haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0